19 Şubat 2011 Cumartesi

Mim

   Mim/sobe zincirinde benim de bir halka olmami saglayan yas adasim(s'ler noktali) no:27'ye tesekkür ediyor ve yaziyorum.Iste benim "Yapilacaklarim":
1- Daha az tüketmek,daha az "satin" almak.Tüketim cilginligina en azindan bir evde son vermek.(henüz cildirmadik ama dur demek en iyisi)
2-Gamsiz kocam yüzünden kacirdigim dil kurslarini siki sikiya takip etmek ve birkac ay icinde de bir kura baslamak.
3-Yukaridakinin devami olarak Almanca ve/veya Fransizcami ilerletmek ve artik "sosyal" olmak.
4-Uzakta oldugumdan dolayi (bahanem!) sürekli "ya anneme/babama/ablama" bir sey olursa korkusunu en azindan minimuma indirmek.(yenmek demiyorum,yenen beri gelsin lütfen)
5-Kesinlikle biraz rahat olmaya calismak;hani böyle "genis memleket" diye tanimlanan insanlar vardir ya,en azindan "memleket" olabilmek,genisligi gectim cünkü.(sanirim bu herkesin listesinin demirbasi,üzerimize zimmetlemisler sanki gamliligi :))
6-Kendimi paralamamak,her konuda.
7-Daha fazla hareket etmek.
8-Katki maddeli yiyecek ve icecekleri hayatimizdan tamamen cikaramayacagimiz icin azindan minimumun dibine indirmek.
9-Yukaridakinin devami olarak daha saglikli beslenmek ve alkolü "haftada bilmem kac gün" olarak sinirlandirmak.
10-Her 10 günde bir bunlari okuyup;uygulayip uygulamadigimi teyit etmek. :)
   Ben de büyük izleyici yelpazemden zar zor karar vererek  hergeceninbirsabahivardir'i mimliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder