17 Şubat 2011 Perşembe

Ayak Degmemis Topraklar,Dinlenmemis Sarkilar

  Aralik ayiydi sanirim,S,'nin bir arkadisinin dogum günü partisine davetliydik.Parti Moléson'da bir mekanda organize edilmisti.Oraya varmak icin yarim saatlik otoban yolculugunu saymazsak;dere tepe düz gittik demek isterdim ama daha cok  tepe,dag,orman teptik.Iste yolculugun bu ikinci kisminda bir yerlerde Feridun Düzagac "Beni Birakma" caliyordu.(Mp3 calarim sagolsun)
   S. dedi ki "acaba bu sarkiyi bizden baska dinleyen olmus mudur bu yoldan gecerken?".Düsündüm de gercekten yüzde kac ihtimaldir ki bu?Yoldan gecen kac kisi F.D. dinliyordur;bilhassa bu sarkisini?Bilmiyorum,neredeyse imkansiza yakin bana kalirsa.Mesela partideki tek Türk bendim :)
   Sonra birden buna benzer düsüncelere daldik.Konu babasi S. yine bir bilinmeyene parmak basti,su sekilde: "bugüne kadar, kimsenin ayak basmamis oldugu bir yere/topraga ayak basmis miyimdir?" Ben, muhtemelen herhangi bir ormanda denk gelmistir diye düsündüm.Acik hava insani S. :)
   Amaaaa kameralari bana cevirirsek durum hic de ic acici degil maalesef...Bu konuda benim sansim sifirin altinda bence,24 yasina kadar sehirde büyümüs biri olarak.Dogayla tanismam kazilara denk gelir neredeyse,nereden baksan 20 yas.Yani köyde kalmak,sehre birkac ay ayak basmamaktan bahsediyorum "doga" derken.Durum o kadar vahim-di;ta ki buraya yerlesene kadar.Su anda sagim,solum,arkam yesil-yemyesil...
   Yesille kaybettigim sayilari,maviyle kazanabilirim ama...Deniz insaniyiz ne de olsa.Izmirli olup da denize asik olmayan yoktur herhalde.Kanoyla acilmak,akabinde cupp denize atlamak.Kim bilebilir,belki de o metrekarede kulac atmis ilk kisi bendim?Yatla acilip,aciklarda kendini suya biraktiginda belki de yine o ilk kisi sensin,kim bilir...
   Dag insani-yesil:1 Deniz insani-mavi:1
   Berabereyiz :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder