4 Şubat 2011 Cuma

Hastalik Haftasi

   Cumartesi hafiften yamulmaya baslayan S.;haftaya hastalikla basladi.Pazartesi sürünerek ise gitti,sürünerek geldi.Sali da gitti ama dayanamayinca öglen döndü.Malum hava sifirin altinda geziyor,isi desen acik havada.Bu durumda birakin iyilesmeyi,dayanmak bile imkansiz.Bu sebepten bu sabah 9'a kadar evdeydi Sali öglenden beri.Mucizevi bir sekilde evimize meyve girer oldu;hatta yedik bile :) O iyilesme umuduyla (tabii ki de en cok benim zorumla) yerken;ben "allahim n'olur hasta olmiyim" duasiyla yedim.Sonuc mu?Ne O öyle aman aman iyi,ne ben aman aman sapasaglamim;cünkü bu sabah bir tuhaf geniz acisi peydah oldu ki;tirsakilerden bir demet...Agri kesici ictim,meyvelerimi,salatami yedim,soguk alginligina iyi gelen bir bitki cayi ictim,bekliyorum.Ne hastayim,ne tamamen saglam.Anlamadim gitti.Temennim hasta olmamak tabii ama;eger olacaksam da lütfen olsun bitsin cünkü 23 Subat'ta Izmir'e gidiyorum 5 aydan sonra.Iyi olmak istiyorum,kosup oynamak benim de hakkim.Bu sebepten cok calismam lazim.Yarin Ikea'ya gidiyoruz,ya ordan aynali bi virüs kapip bir haftada atlatmali,ya da hicbir sey düsünmeyip,azami dikkate dikkat ederek kafayi bozmali;böyle hakkinda yazip cizmeli.
    O degil de;akil sagligina ne iyi gelir ki acep?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder