1 Mart 2010 Pazartesi

Siraliyorum:

1-26 yasindayim.
2-Evliyim.
3-Coluk-cocuk yok.
4-Restorasyon ve Konservasyon mezunuyum.
5-Kisaca "restoratör"üm,en son gecen yaz Italya`da calistim(1 ay)ondan beri calismiyorum.
6-Aslinda "ögrenci" bile sayilabilirim,bilmedigim dilleri ögrenmeye calisiyoruma ama pek de cabalamiyorum sanirim :)
7-Isvicre`de,bir isvicreliyle evliyim.
8-Esim ve ailesini saymazsak tamamiyle yalnizim,ailemden ve arkadaslarimdan kimse yok burada yani.
9-Mutluyum,ne pozitif ne negatif.
10-Internet harika bir sey :D okumak,ögrenmek,dalga gecmek icin birebir...
11-Fotograf cekmek de güzel.
12-Sarap icmekse olmazsa olmazlardan.
13-Eskiden yillarca günlük tuttum,simdi cok pismanim biraktigima.belki bu blog tarihlemelerde yardimci olacak,kim bilir.en azindan hic yoktan iyidir demek istiyorum.
14- IZMIRLIYIM.Annem ve babam da öyle,hatta babamin babasi da.
15-2 kizkardesiz,ben ufak olanim ;)(cüss demeyin 4 yas ufak olanim demek istedim:)))
16-Daha gider bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder