16 Mart 2010 Salı

KAPUTT!!

Gecen degil ondan önceki cumartesi,seytan dürttü eve bir makine tutayim dedim(elektrik süpürgesi:))ki genelde haftasonu hicbir is yapmam,kari-koca sallariz her seyi.dedim ya seytan dürttü...neyse,basladim vuuuuuuuuuu.bizim meret tas catlasin 7-8 aylik güzel,ufak,hos bir zanussi.ama gel gelelim son birkac aydir kablosunu iceri cekiyor ben kullanirken,bu da beni deli ediyor(du).nasil desem tam odanin öbür ucuna gidiyorum hoop kablo 1 metre kalmis,nefret ederim gergin,cekilen seylerden(MP3calarin kablosunun kulaginizdan cekistirilmesi gibi bir his iste)neyse ayynen beni böyle sinir ederken hafifce yere egildim ve kabloya -sanirim-normalden biraz fazla asilmis olacagim kii zavallinin sesi bir anda kesildi!!tamam dedim .ictik.evir,cevir,cikar,tak fisi..ih ihh...S. de onayladi mort olusunu.gecmis ola...
bozuldugunun -ancak-haftasinda aldigimiz yere götürüp biraktik,biz size haber verecegiz dediler,tamam dedik ne diyelim,almisiz S.nin annesinden 20 yillik eski elektrikli süpürgeyi idare ediyoruz iste.bir yandan da his:gitti güzelim makine,kaldin mi bu uzay aracina diyor,neyse..
Amaaaa!!ta ki 1saat önce aldigim habere kadar.S. aradi ve müjdeyi verdi:bugünden itibaren fisimizle magazaya gittigimiz taktirde YENiSiNi vereceklermis!!yuppii!!aslinda coook da sasirmadim,nedenini birazdan yazacagim,ama yine de cook sevindim cünkü; bence fabrikasyon hatali degildi ya da birazcik hassasti, benim hatamdi belki de, saglam asildim ne yalan söyleyeyim(itiraf)...neyse desmiyeyim fazla,ben istedim bir göz allah verdi iki göz.amacimiz yenisi veya para karsiligi degildi,sadece servisinin tamir etmesini uygun gördük normal olarak.sagolsunlar cok anlayisli ciktilar buradan tesekkürlerimi iletiyorum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder