8 Temmuz 2011 Cuma

Hastalik Haftasi-2

   Tracy Hogg'un "Bogaz agrilarina mucize cözümler" veyahut "Burna fisildayan" adli kitaplari var midir acep?Olsa ne güzel olurdu.Cünkü yine hastaliga 'bulastirildim'.Evet evet ,bulastirildim;hastalanmadim yani.Bulastiran kim?Tabi ki de S..Nam-i diger evimin diregi.
    Cuma günü is icin sehir disina gitmesi gerekti.Isi geregi yalinayak ve neredeyse yari ciplak dolasmasi-ki hava 10 derecelerdeydi sanirim oralarda,yüzlerce cocukla hasir nesir olmasi,cok fazla icki icmesi ve bir gece de arabada yatmasi gerekti.Bu firsatlar zincirine hapsiriklariyla cocuklar da destek olunca,pazar sabahi seferden dönen S.,aksamina yamuldu.Pazartesi katmerlendi.Sali zirve yapti.Carsamba düsüse gecti.Persembe sabaha karsi bayrak bendeydi artik.Feci bir bogaz agrisi ve kasintisi,kulaklarima dogru yayilan karincalanma ve kasinti,burun tikanikligi ve tabi ki hapsirik ile uyandim sabahin besinde.Ilk önce konduramadim,alerjidir dedim,antihistamik ictim.Yattim.Yedide uyandim ve kahvalti edemedim,dedim bari bir tarhana yapayim da bogazim yumusasin,kabul ettim artik,sifaya kaptirilmistim.
    "Aleve" kürü uyguluyorum dünden beri.Bir miktar bogazimin acisini alsa da hafiften bir kuruluk ve tahminimce tahris rahatsiz etmekte.Burnumun salgiladigi mucizevi sivimsi ise dillere destanSöyle ki;.S. bu ay selpak mendil icin calisiyor diyim siz anlayin.(Aleve kürünü bilmeyenler icin aciklayayim:her "hay allah ya ben hastayim" dediginizde bir adet aleve yutuyorsunuz.Bu da günce 2-4 arasi "aleve" oluyor.)
    Bir sekilde de alkol detoksu uygulamis kadar oldum,cünkü tam tamina 2 gündür agzima alkol koymadim,bu da hastaligin iyi yani olsa gerek.Iki gün iki gündür,karacigerin de dinlenmeye ihtiyaci var zira cumartesi ve pazar yani iki gün üstüste partiye davetlliyiz ve cok önemli bir mazereteniz(hamilelik,öldürücü hastalik,16 yasindan kücük olmak vs..) olmadigi sürece birkac kadeh de olsa icmeyeni dövüyorlar.Hos,dövmelerine gerek yok ben seve seve iciyorum da zamanlama kötü oldu bu sefer.Haftaya olsa daha iyiydi.Neyse,allah kerim.
    Velhasil kelam S.nin bulastirdigini cekmekle oldugum günler cabucak gecsin,kendime geleyim istiyorum.Uzun zamandir söyle agiz tadiyla kendi kendimi üsütüp,terletip sonra da cereyana tutup,üstüne de buzlu su icip hasta edemedim,hep kismet S. ile geldi kondu bünyeme.Kaderde varsa hasta olmak,öyle de gelir böyle de deyip,allah baska der vermesin diyorum.En büyük derdim bu olsun,binlerce sükür halimize.
    Umarim pazartesi 'bomba gibiyim' icerikli bir yazi yazabilirim.
     Esen kalin...



   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder